SEKTÖREL PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı SEKTÖREL PAZARLAMA Kod PZLM9059
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. AHMET KEMAL ŞEKERKAYA
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Doktora öğrencilerinin sayısına ve ilgi alanlarına bağlı olarak, ülkemizin farklı sektörlerinde karşılaşılan pazarlama sorunları pazarlama koşullarındaki değişmeler ve olası gelişmeler de ele alınarak, konu, tartışmalı bir biçimde incelenmektedir. Her bir sektörde kullanılan pazarlama stratejileri, pazarlama bileşenlerinin incelenmesi ve bunların sektörlere göre nasıl farklılaşacağı irdelenecek konular arasındadır.

İçerik

Türkiye'deki farklı sektörler pazarlama açısından ders kapsamında tartışılmaktadır. Bu konu çerçevesinde dönem projeleri hazırlanmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Ders Anlatımı, Sunumlar ve Makale İncelemeleri

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024