ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ Kod ISLM1008
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. EMRAH CENGİZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

İşletmeler için tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarının tespit edilmesinin öneminin kavranması Pazarlamanın rekabet avantajı yaratmada kullanılabilecek enstrümanlarının tanıtımının yapılması Öğrencilere pazarlama bakışının verilerek, çok boyutlu bakabilme yeteneğinin kazandırılması Uluslararası Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve yönetimsel boyutta pazarlama konularının analizi,

İçerik

Uluslararası pazarlama yönetiminin temel süreç ve stratejileri, uluslararası pazarlama planlaması ve uluslararası stratejik pazarlama uygulamaları.

Öğretim Yöntemleri

Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum

Kaynaklar

Küresel Pazarlama Yönetimi, Beta Yayım. Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri, Beta Yayım.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024