PAZARLAMA VE KAMUOYU

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA VE KAMUOYU Kod HALK9124
Kredi 3 AKTS 9
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SEHER ER
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanlarıyla Saha Çalışmalarında Kullanılan Yöntemler ve Teknikler arasındaki ilişkinin anlaşılmasını sağlamak.

İçerik

Bu dersin içeriğini özellikle : Pazarlama ve Kamuoyu araştırma alanları içinde bulunan yirmi altı araştırma alanı ve saha çalışmalarında kullanılan bilgi toplama yöntemleri ve tekniklerinden on üç tanesi arasındaki ilişkiyi oluşturmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Sunum, makale, araştırma projesi yapma, tartışma

Kaynaklar

Seher Er, Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanları, Nobel yayınları, 2016 Ümit Atabek; İletişim Araştırmalarında Yöntem Ders Notları, Seher Er, Arif Kubat İletişim Araştırmalarında Kullanılan Yöntemler, Filiz kitbevi, 2019 Seher Er, Gazi Kubat, Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Yöntemler, Filiz kitabevi 2019

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024