SAĞLIK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

İzlence Formu

Ders Adı SAĞLIK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Kod SAGY9069
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. EMRAH CENGİZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı sağlık hizmetlerinde pazarlama ve pazarlama araştırmaları hakkında bilgi vermektir.

İçerik

Bu ders kapsamı çerçevesinde öğrencilere pazarlama araştırmalarının metodolojik temellerini göstermek ve pazarlama araştırmalarında kullanılan farklı araştırma yöntem ve analizlerini öğrencilerle uygulamalı bir şekilde çalışmaktır

Öğretim Yöntemleri

Konferans

Kaynaklar

Niyazi Karasar, Bilimsel Araştırma Yöntemi, Nobel, 2011. Ercan Gegez, Pazarlama Araştırmaları, Beta, 2010. Naresh K. Malhotra, Basic Marketing Research, Pearson, 2014.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024