Ders Adı | SAĞLIK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI | Kod | SAGY9069 |
Kredi | 3 | AKTS | 6 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. EMRAH CENGİZ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı sağlık hizmetlerinde pazarlama ve pazarlama araştırmaları hakkında bilgi vermektir.
Bu ders kapsamı çerçevesinde öğrencilere pazarlama araştırmalarının metodolojik temellerini göstermek ve pazarlama araştırmalarında kullanılan farklı araştırma yöntem ve analizlerini öğrencilerle uygulamalı bir şekilde çalışmaktır
Konferans
Niyazi Karasar, Bilimsel Araştırma Yöntemi, Nobel, 2011. Ercan Gegez, Pazarlama Araştırmaları, Beta, 2010. Naresh K. Malhotra, Basic Marketing Research, Pearson, 2014.