SAĞLIK İŞLETMELERİNDE STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı SAĞLIK İŞLETMELERİNDE STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ Kod SAGY9092
Kredi 2 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 2
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi EDA YILMAZ ALARÇİN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrenciler ders sonunda, güçlü markalar yaratmayı ve pazarlama stratejisi geliştirmeyi öğrenecektir.

İçerik

Bu ders sağlık hizmetlerine ilişkin olarak marka, markalama, ve marka yaratma konularını içermektedir.

Öğretim Yöntemleri

Etkileşimli anlatım

Kaynaklar

1. Eda Yılmaz, Marka İmajı, Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2011. 2. David A. Aaker, Building Strong Brands, 1996.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024