Ders Adı | SAĞLIK İŞLETMELERİNDE STRATEJİK MARKA YÖNETİMİ | Kod | SAGY9092 |
Kredi | 2 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 2 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi EDA YILMAZ ALARÇİN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Öğrenciler ders sonunda, güçlü markalar yaratmayı ve pazarlama stratejisi geliştirmeyi öğrenecektir.
Bu ders sağlık hizmetlerine ilişkin olarak marka, markalama, ve marka yaratma konularını içermektedir.
Etkileşimli anlatım
1. Eda Yılmaz, Marka İmajı, Türkmen Kitabevi, İstanbul, 2011. 2. David A. Aaker, Building Strong Brands, 1996.