PAZARLAMA İLKELERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA İLKELERİ Kod DUIM2028
Kredi 2 AKTS 3
Z/S Seçmeli Teorik Saat 2
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi GÜZİDE ÖNCÜ EROĞLU PEKTAŞ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bütün ekonomik faaliyetlerin insan ihtiyaçlarını karşılamak üzerine inşa edilmiş olması bilincini vermek ve üretilen satılmadan üretimin devam etmeyeceği dolayısıyla pazarlamanın olmazsa olmaz faaliyetlerden olduğunu benimsetmektir.

İçerik

Pazarlama kavramı, Pazar yapıları, Tüketici davranışı, Pazar oluşturma, ürün ve fiyat analizi, dağıtım ve yükseltme kararları, Pazar araştırmasına giriş, sosyal pazarlama, Deniz ticareti, liman ve deniz taşımacılığında pazarlama, Pazar seçimi, Pazar oluşturma ve yönetimi esasları, Denizcilik sektöründe pazarlama teknikleri

Öğretim Yöntemleri

Konferans

Kaynaklar

İsmet Mucuk, Pazarlama, Yayınevi; Türkmen Kitabevi, 2005

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024