Ders Adı | PAZARLAMA İLKELERİ | Kod | DUIM2028 |
Kredi | 2 | AKTS | 3 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 2 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi GÜZİDE ÖNCÜ EROĞLU PEKTAŞ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bütün ekonomik faaliyetlerin insan ihtiyaçlarını karşılamak üzerine inşa edilmiş olması bilincini vermek ve üretilen satılmadan üretimin devam etmeyeceği dolayısıyla pazarlamanın olmazsa olmaz faaliyetlerden olduğunu benimsetmektir.
Pazarlama kavramı, Pazar yapıları, Tüketici davranışı, Pazar oluşturma, ürün ve fiyat analizi, dağıtım ve yükseltme kararları, Pazar araştırmasına giriş, sosyal pazarlama, Deniz ticareti, liman ve deniz taşımacılığında pazarlama, Pazar seçimi, Pazar oluşturma ve yönetimi esasları, Denizcilik sektöründe pazarlama teknikleri
Konferans
İsmet Mucuk, Pazarlama, Yayınevi; Türkmen Kitabevi, 2005