REKLAM YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM YÖNETİMİ Kod PZLM7044
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SEMA KURTULUŞ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

- Pazarlama iletişiminin rolü ve önemi hakkında güncel bir bakış açısı kazanmak - Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramlarının önemi hakkında bilgi sahibi olmak

İçerik

Bu dersin temel amacı, öğrencilerin pazarlama iletişimi kavramını, sürecini ve pazarlama iletişimi karmasını nasıl şekillendirmeleri gerektiğini öğrenmelerine yardımcı olmaktır.

Öğretim Yöntemleri

Konular ders anlatımı ve konuyla ilgili örnek olaylar kullanılarak sorular sınıf içerisinde tartışılacaktır. Derse ve tartışmalara katılım, derse hazırlıklı gelmek ve devam esastır.

Kaynaklar

Terence A Shrimp , Advertising, Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024