PAZARLAMA VE KAMUOYU

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA VE KAMUOYU Kod HALK9124
Kredi 3 AKTS 9
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SEHER ER
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Kuram bilgisini geliştirme

İçerik

Bu dersin içeriğini özellikle : Pazarlama ve Kamuoyu araştırma alanları içinde bulunan yirmi altı alan ve saha çalışmaları ve kullanılan bilgi toplama yöntemleri on beş adet arasındaki ilişki oluşturmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Sunum, makale, araştırma projesi yapma, tartışma

Kaynaklar

Seher Er, Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanları, Nobel yayınları, 2016 Ümit Atabek; İletişim Araştırmalarında Yöntem Ders Notları,

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024