PAZARLAMA STRATEJİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA STRATEJİLERİ Kod ISAO4050
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ZEHRA BOZBAY
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama yöneticisinin karşılaşabileceği problemleri tartışarak farklı sorunların çözümüne ilişkin yönetimsel bakış açısı ve analitik düşünce becerisi kazandırmak

İçerik

Ders kapsamı içinde pazar, ürün, rekabet, çevre gibi analizlerin stratejik bir perspektiften Ele alınarak incelenmesine çalışılacak ve portföy yönetimi üzerinde durulacaktır. Ayrıca ders kapsamı içinde pazarlama alanında alınan stratejik kararların, yapılan analizlerin işletme içinde diğer birimlerle olan ilişkilerine de değinilecektir.

Öğretim Yöntemleri

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Kaynaklar

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024