MEDYA PLANLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı MEDYA PLANLAMASI Kod HILT4128
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SEDA MENGÜ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Medya Planlaması dersi kapsamında; öğrencinin medya planlama ve satın almanın temel prensiplerini kavraması, medya planlama ve satın alma ajanslarının işlevlerini öğrenmesi, medya planlama ve satın alma süreci hakkında detaylı bilgiye sahip olması amaçlanmaktadır.

İçerik

Öğrenciye medya izleyicilerinin ve kampanya hedef kitlelerinin tanımlanması, ölçülmesi ve sunulması süreçlerinde var olan ileri ve yeni teknolojileri ve medya planlama modelleri hakkında bilgi verilecektir.

Öğretim Yöntemleri

Ders uzaktan eğitim yöntemiyle, sözlü anlatım, örnek olay incelemesi teknikleriyle işlenmektedir.

Kaynaklar

Medya Planlaması, edt. Aylin Göztaş, Atatürk Ünv, Açık Öğretim Fakültesi Yayınları: Erzurum Medya Planlaması, edt. Nevzat Bilge İspir, Medya Planlama, Anadolu Ünv. Yayınları: Eskişehir

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024