Ders Adı | REKLAMCILIK | Kod | HILT2098 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Dersin amacı, reklamı tanımlayabilmek, reklam tarihini öğrenmek. Görsel ve yazılı medya gibi reklam mecraları için oluşturulan reklamların arsındaki farkları ortaya koyabilmek
Çeşitli iletişim araçlarında ücret karşılığında yer almayı sağlayan reklam, amaç ve uygulama yöntemleri bakımından farklılaşmaktadır. Ders içerisinde reklama ait farklılaşmalar incelenecek ve reklamın gelişimi üzerinde durulacaktır.
e-Ders Kitabı, e-Ders sunumu, Ders videosu.
Sorin Solomon, Jacob Goldenberg, David Mazursky, Ammon Levavi Reklamın Şifresini Kırmak,Optimist Yayın Dağıtım, 2011 Müge Elden, Reklam ve Reklamcılık, Say Yayıncılık, 2009 Mark Tungate, Reklamcılığın Golabal Tarihi, Mediacat yayınları, 2008