STRATEJİK MEDYA PLANLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı STRATEJİK MEDYA PLANLAMASI Kod HALK8123
Kredi 3 AKTS 8
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrenciye medya izleyicilerinin ve kampanya hedef kitlelerinin tanımlanması, ölçülmesi ve sunulması süreçlerinde varolan ileri ve yeni teknolojileri ve medya planlama modelleri hakkında bilgi verilecektir.

İçerik

Öğrenciye medya izleyicilerinin ve kampanya hedef kitlelerinin tanımlanması, ölçülmesi ve sunulması süreçlerinde varolan ileri ve yeni teknolojileri ve medya planlama modelleri hakkında bilgi verilecektir.

Öğretim Yöntemleri

Anlatım, uygulama

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024