REKLAM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI Kod HALK8117
Kredi 3 AKTS 8
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Medyanın tanımı, kuramsal ve sonrasında eleştirel bağlamda ele alınması, günümüzde medyanın, reklam ve medya araştırmalarının geldiği noktanın incelenmesi ve sorgulanması

İçerik

Medyanın tanımı, kuramsal ve sonrasında eleştirel bağlamda ele alınması, günümüzde medyanın, reklam ve medya araştırmalarının geldiği noktanın incelenmesi ve sorgulanması dersin içeriğidir.

Öğretim Yöntemleri

Anlatım, uygulama

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024