STRATEJİK REKLAM İLETİŞİMİ

İzlence Formu

Ders Adı STRATEJİK REKLAM İLETİŞİMİ Kod HALK8126
Kredi 3 AKTS 8
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu ders, belli bir eleştirel yaklaşıma sahip olması beklenen öğrencilerin, bir reklam kampanyasının uygulama yöntemlerine yönelik değerlendirme birikimini sağlar.

İçerik

Bu ders, belli bir eleştirel yaklaşıma sahip olması beklenen öğrencilerin, bir reklam kampanyasının uygulama yöntemlerine yönelik değerlendirme birikimini sağlar. Derste ilk 6 hafta kuramsal bilgiler paylaşılır, daha sonra öğrenciler bir reklam kampanyasının uygulamasını irdeleyen bir sunum yaparlar.

Öğretim Yöntemleri

Anlatım ve uygulama

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024