Ders Adı | REKLAM KURAMLARI | Kod | HALK9112 |
Kredi | 3 | AKTS | 7 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. SEDA MENGÜ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Reklam kuramlarına hakimiyet
İknada amaç, alıcının inanç, tutum ve davranışlarında hedeflenen değişime ulaşmadır. İstenilen doğrultuda değişen tutum ve davranışlar başarılı bir ikna sürecinin gerçekleştiğinin göstergesidir. Bu dersin amacı, iknanın altında yatan psikolojik ve bilimsel verilerden yola çıkarak öğrencilerin ikna konusunda bilgi sahibi olması aynı zamanda meslek yaşantılarında ikna takdiklerini ve yöntemleri uygulayabilir yeterliliklere sahip olmasını sağlamaktır.
Anlatım, uygulama
Dersin öğretim üyesi tarafından belirlenen kaynaklar