MARKA İLETİŞİMİ

İzlence Formu

Ders Adı MARKA İLETİŞİMİ Kod HILT2136
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. NİLÜFER FATMA GÖKSU
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Marka yönetiminin iletişim yönetimi ile ilişkilendirilerek tüm yönleriyle ele alınması amaçlanmıştır. Gelişen iletişim çağında halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama iletişiminin buluşabileceği kavşak biralan olarak marka iletişimi ele alınacaktır.

İçerik

Marka yönetiminin iletişim yönetimi ile ilişkilendirilerek tüm yönleriyle ele alınması amaçlanmıştır. Gelişen iletişim çağında halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama iletişiminin buluşabileceği kavşak biralan olarak marka iletişimi ele alınacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Ders notu, sunum, video.

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024