Ders Adı | DİJİTAL REKLAM | Kod | HILT4127 |
Kredi | 3 | AKTS | 4 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. BURCU ZEYBEK |
Dersin Veriliş Türü | |||
Günümüzde reklam dijitalleşerek farklı bir boyut kazanmaktadır. Özellikle akıllı telefonlar sayesinde artık internet istenilen yerde ve zamanda kullanılabilmekte bu durum internet üzerinden sürdürülen reklam çalışmalarını daha önemli hale getirmektedir.
Günümüzde reklam dijitalleşerek farklı bir boyut kazanmaktadır. Özellikle akıllı telefonlar sayesinde artık internet istenilen yerde ve zamanda kullanılabilmekte bu durum internet üzerinden sürdürülen reklam çalışmalarını daha önemli hale getirmektedir. Dijitalleşen reklamla birlikte hedef kitle belirleme yöntemlerinden, reklam içeriği oluşturmaya kadar pek çok alanda reklam yeni uygulamlara kapı aralamaktadır. Ders kapsamında reklamın hüküm sürdüğü sanal uzamın ve sanal uzamda reklam çalışmalarının kapıları aralanmaya çalışılacaktır
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu