DİJİTAL REKLAM

İzlence Formu

Ders Adı DİJİTAL REKLAM Kod HILT4127
Kredi 3 AKTS 4
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. BURCU ZEYBEK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Günümüzde reklam dijitalleşerek farklı bir boyut kazanmaktadır. Özellikle akıllı telefonlar sayesinde artık internet istenilen yerde ve zamanda kullanılabilmekte bu durum internet üzerinden sürdürülen reklam çalışmalarını daha önemli hale getirmektedir.

İçerik

Günümüzde reklam dijitalleşerek farklı bir boyut kazanmaktadır. Özellikle akıllı telefonlar sayesinde artık internet istenilen yerde ve zamanda kullanılabilmekte bu durum internet üzerinden sürdürülen reklam çalışmalarını daha önemli hale getirmektedir. Dijitalleşen reklamla birlikte hedef kitle belirleme yöntemlerinden, reklam içeriği oluşturmaya kadar pek çok alanda reklam yeni uygulamlara kapı aralamaktadır. Ders kapsamında reklamın hüküm sürdüğü sanal uzamın ve sanal uzamda reklam çalışmalarının kapıları aralanmaya çalışılacaktır

Öğretim Yöntemleri

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024