Ders Adı | ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | Kod | TUIS4157 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. GÜVEN ORDUN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Dersin amacı, kalıcı iş ilişkilerinin, ortaklıklarının kurulması ve geliştirilmesini sağlayan etmenler, davranışlar ve uygulamaların tarihsel, ekonomik, sosyal ve örgütsel süreçlerle açıklanarak uygulamaya yönelik bakış açısı ve davranışları kazandırmaktır.
Dersin içeriğini, müşteri ilişkileri yönetiminin geçmişi, bugünü ve geleceğinin çeşitli vaka çalışmalarıyla incelenmesi oluşturmaktadır.
İnteraktif konu anlatımı ve proje danışmanlığı.
Derste verilen kaynakların yanı sıra, ek kaynaklar da verilebilir.