ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Kod TUIS4157
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. GÜVEN ORDUN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı, kalıcı iş ilişkilerinin, ortaklıklarının kurulması ve geliştirilmesini sağlayan etmenler, davranışlar ve uygulamaların tarihsel, ekonomik, sosyal ve örgütsel süreçlerle açıklanarak uygulamaya yönelik bakış açısı ve davranışları kazandırmaktır.

İçerik

Dersin içeriğini, müşteri ilişkileri yönetiminin geçmişi, bugünü ve geleceğinin çeşitli vaka çalışmalarıyla incelenmesi oluşturmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

İnteraktif konu anlatımı ve proje danışmanlığı.

Kaynaklar

Derste verilen kaynakların yanı sıra, ek kaynaklar da verilebilir.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024