Ders Adı | REKLAM YAPIM YÖNETİM | Kod | HAIT1329 |
Kredi | 3 | AKTS | 6 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Etkili reklam oluşturma stratejileri konusunda bilgi vermek.
İkna edici ve tüketici davranışları üzerinde etkin olabilmeyi hedefleyen reklamın, mesajını kuvvetlendirici, hatırlanabilirliğini arttırıcı olabilmesi için reklam oluşum sürecinde dikkat edilmesi gerekenler üzerinde durulacaktır.
Düz anlatım, power point ve öğrencilerin katılımını sağlamaya yönelik tartışma
Müge Elden, Reklam Yazarlığı