Ders Adı | REKLAMA GİRİŞ | Kod | HAIT1325 |
Kredi | 3 | AKTS | 6 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Öğrencilere reklamcılığın temel kavramlarıyla ilgili bilgiler bilgiler aktarılması amaçlanmaktadır.
Reklamla ilgili temel kavramlar, ilgili diğer disiplinler, dünyada ve ülkemizde reklamcılık tarihi ve gelişimi, bilimsel reklamcılık nedir ve nasıl yapılır?, dünyadaki reklam ekolleri, reklamın kültürel işlevi, pazarlama dünyasında reklamla ilgili yeni yaklaşımlar, uluslararası reklamcılık ve reklam üst denetim mekanizmaları başta olmak üzere, reklama giriş niteliğinde teorik bilgi aktarımını içerir.
Sınıf seviyesine uygun ve bireysel ihtiyaçları göz önünde bulunduran, öğrenci merkezli, katılımlı soru cevap şeklinde tartışma ortamlı anlatısal öğretim yöntemi
Gıyasettin Tayfur, Reklamcılık