Ders Adı | MEDYA PLANLAMASI | Kod | HAIT4307 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. İBRAHİM SENA ARVAS |
Dersin Veriliş Türü | |||
Medya Planlaması dersi kapsamında; öğrencinin medya planlama ve satın almanın temel prensiplerini kavraması, medya planlama ve satın alma ajanslarının işlevlerini öğrenmesi, medya planlama ve satın alma süreci hakkında detaylı bilgiye sahip olması amaçlanmaktadır.
Öğrenciye medya izleyicilerinin ve kampanya hedef kitlelerinin tanımlanması, ölçülmesi ve sunulması süreçlerinde var olan ileri ve yeni teknolojileri ve medya planlama modelleri hakkında bilgi verilecektir.
Ders uzaktan eğitim yöntemiyle, sözlü anlatım, örnek olay incelemesi teknikleriyle işlenmektedir.
Medya Planlaması, edt. Aylin Göztaş, Atatürk Ünv, Açık Öğretim Fakültesi Yayınları: Erzurum Medya Planlaması, edt. Nevzat Bilge İspir, Medya Planlama, Anadolu Ünv. Yayınları: Eskişehir