Ders Adı | PAZARLAMA İLETİŞİMİ | Kod | ISU412S |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. HATİCE ANIL DEĞERMEN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı, tutundurma karmasının özelliklerinin ve her birinin rollerinin açıklanması ve iletişim teorisinin temel anlayışının kazandırılmasıdır. Bu ders sonunda öğrenci, genel pazarlama stratejileri ile pazarlama iletişim stratejileri arasındaki ilişkiyi kurabilmeli, karmadaki her bir unsurun güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirebilmeli ve karma içindeki unsurların etkileşimini kavrayabilmelidir. Bunun sonucunda, iletişim teorisini tanımlayabilmeli ve değerlendirebilmeli ve ne zaman hangi tutundurma karması unsurunu veya unsurlarını bir arada kullanacağının muhakemesini yapabilmelidir.
Pazarlama iletişiminin ne olduğunu, özelliklerini, Bütünleşik pazarlama iletişimi unsurlarını öğrenmek ve pazarlama iletişiminin nasıl geliştirilebileceğini saptamak.
Sunuş yöntemi ve derse aktif olarak katılım ile öğrenme.