Ders Adı | SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ | Kod | MİUE1008 |
Kredi | 4 | AKTS | 6 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 4 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. ÖZGÜ YOLCU |
Dersin Veriliş Türü | |||
Sosyal medyanın etkin şekilde yönetimi için gerekli bilgileri öğrencilere aktarmak ve iletişim süreçlerinde sosyal medyanın olumlu katkı yapabilecek şekilde nasıl kullanılabileceği üzerinde düşünmelerini teşvik ederek bu alanda yaratıcı fikirler geliştirmelerine destek olmak.
Sosyal Medya Yönetimi Dersinin içeriğinde şunlar yer almaktadır: Sosyal medyanın kişi ve kurumlar için önemi, Sosyal medya için yönetim stratejisi nasıl belirlenir? Hedef kitlenin tespiti, Sosyal medyada prime time var mıdır? Sosyal medya için yayın politikasının tespiti, Sosyal medya yayınlarında reklam ve ürün yerleştirme, Sosyal medyada eleştiri, yorum ve sorulara yanıt verme, Sosyal medyada gündem oluşturma ve sohbet yönetimi, Sosyal medyada kampanya yönetimi, Sosyal medyada kriz yönetimi.
Uzaktan öğretim
Haluk Geray, "İletişim ve Teknoloji: Uluslararası Birikim Düzeninde Yeni Medya Politikaları", Ütopya Yayınevi, 202, Ankara. Manuel Castells, "Ağ Toplumunun Yükselişi Enformasyon Çağı: Ekonomi, Toplum ve Kültür 1. Cilt", İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul.