SOSYAL CRM

İzlence Formu

Ders Adı SOSYAL CRM Kod MİUE2020
Kredi 4 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 4
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. KORHAN MAVNACIOĞLU
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Veri Toplama ve Analiz Etme Yöntemlerini bilir, bilgileri raporlayabilir ve etkin bir Şikayet Yönetimi ortaya koyabilir.

İçerik

Sosyal CRM dersinin içeriğinde şunlar yer almaktadır: CRM (Customer Relationship Management ) Nedir?, CRM’in Hedefleri ve Araçları Nelerdir?, Sosyal CRM Nedir?, Sosyal CRM’in Önemi, Veri Toplama ve Analiz Etme Yöntemleri, Raporlama, Şikayet Yönetimi

Öğretim Yöntemleri

Öğrenciler dersin öğretim üyesi tarafından hazırlanmış ve sisteme önceden yüklenmiş olan ders notlarını incelemiş olarak derse katılır. Canlı ders slayt eşliğinde gerçekleştirilir. Konular dersin öğretim üyesi tarafından güncel örnekler verilerek anlatılır. Öğrencilerin konu ile ilgili detaylı bilgileri hangi kaynaklardan alabileceği bilgisi verilir. Konu ile ilgili meslek dergilerinde yayınlanan güncel makaleler öğrencilerle paylaşılır. Öğrencilerin, derste öğretim üyesi tarafından verilen temel bilgiler ve güncel örneklere dayanarak konu hakkında kendi fikirlerini oluşturmaları ve ders ortamında paylaşmaları beklenir. Öğretim üyesi veya öğrenciler tarafından sorulan sorular aracılığıyla öğrencilerin kendi yorumlarını yapmaları ve kendi bakış açılarını ortaya koymaları için uygun ortam yaratılmaya çalışılır.

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024