Ders Adı | SOSYAL CRM | Kod | MİUE2020 |
Kredi | 4 | AKTS | 6 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 4 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. KORHAN MAVNACIOĞLU |
Dersin Veriliş Türü | |||
Veri Toplama ve Analiz Etme Yöntemlerini bilir, bilgileri raporlayabilir ve etkin bir Şikayet Yönetimi ortaya koyabilir.
Sosyal CRM dersinin içeriğinde şunlar yer almaktadır: CRM (Customer Relationship Management ) Nedir?, CRM’in Hedefleri ve Araçları Nelerdir?, Sosyal CRM Nedir?, Sosyal CRM’in Önemi, Veri Toplama ve Analiz Etme Yöntemleri, Raporlama, Şikayet Yönetimi
Öğrenciler dersin öğretim üyesi tarafından hazırlanmış ve sisteme önceden yüklenmiş olan ders notlarını incelemiş olarak derse katılır. Canlı ders slayt eşliğinde gerçekleştirilir. Konular dersin öğretim üyesi tarafından güncel örnekler verilerek anlatılır. Öğrencilerin konu ile ilgili detaylı bilgileri hangi kaynaklardan alabileceği bilgisi verilir. Konu ile ilgili meslek dergilerinde yayınlanan güncel makaleler öğrencilerle paylaşılır. Öğrencilerin, derste öğretim üyesi tarafından verilen temel bilgiler ve güncel örneklere dayanarak konu hakkında kendi fikirlerini oluşturmaları ve ders ortamında paylaşmaları beklenir. Öğretim üyesi veya öğrenciler tarafından sorulan sorular aracılığıyla öğrencilerin kendi yorumlarını yapmaları ve kendi bakış açılarını ortaya koymaları için uygun ortam yaratılmaya çalışılır.