İNTERNET VE SOSYAL MEDYA ORTAMINDA PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı İNTERNET VE SOSYAL MEDYA ORTAMINDA PAZARLAMA Kod MİUE2027
Kredi 4 AKTS 6
Z/S Zorunlu Teorik Saat 4
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. BETÜL ÖNAY DOĞAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

İnternet pazarlama için gelişen bir uygulama alanıdır. İnternetin interaktif bir ortam oluşu, onu diğer pazarlama mecralarından ayırmaktadır. Hedef kitle belirleme yöntemleri, marka oluşumu ve daha pek çok başlıkta internet özel olarak incelenmeli ve pazarlama uygulamaları kullanıcıların internet alışkanlıkları dikkate alınarak gerçekleştirilmelidir.

İçerik

İnternet pazarlama için gelişen bir uygulama alanıdır. İnternetin interaktif bir ortam oluşu, onu diğer pazarlama mecralarından ayırmaktadır. Hedef kitle belirleme yöntemleri, marka oluşumu ve daha pek çok başlıkta internet özel olarak incelenmeli ve pazarlama uygulamaları kullanıcıların internet alışkanlıkları dikkate alınarak gerçekleştirilmelidir.

Öğretim Yöntemleri

Ders notu, ders sunumu, video.

Kaynaklar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024