Ders Adı | İNTERNET VE SOSYAL MEDYA ORTAMINDA PAZARLAMA | Kod | MİUE2027 |
Kredi | 4 | AKTS | 6 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 4 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. BETÜL ÖNAY DOĞAN |
Dersin Veriliş Türü | |||
İnternet pazarlama için gelişen bir uygulama alanıdır. İnternetin interaktif bir ortam oluşu, onu diğer pazarlama mecralarından ayırmaktadır. Hedef kitle belirleme yöntemleri, marka oluşumu ve daha pek çok başlıkta internet özel olarak incelenmeli ve pazarlama uygulamaları kullanıcıların internet alışkanlıkları dikkate alınarak gerçekleştirilmelidir.
İnternet pazarlama için gelişen bir uygulama alanıdır. İnternetin interaktif bir ortam oluşu, onu diğer pazarlama mecralarından ayırmaktadır. Hedef kitle belirleme yöntemleri, marka oluşumu ve daha pek çok başlıkta internet özel olarak incelenmeli ve pazarlama uygulamaları kullanıcıların internet alışkanlıkları dikkate alınarak gerçekleştirilmelidir.
Ders notu, ders sunumu, video.