| Ders Adı | TURİZM PAZARLAMASI | Kod | KMAO1016 |
| Kredi | 3 | AKTS | 6 |
| Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
| Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
| Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi ŞEHNAZ DEMİRKOL |
| Dersin Veriliş Türü | |||
Bu Dersin Ana Amacı; Temel pazarlama ilkeleri yanında Turizm ve Pazarlama konusunda Değişen Pazar Dinamikleri de göz önüne alınarak, Bu kapsamda turizmde dijitalleşme, turizm alanında pazarlama çeşitleri, turizmde pazarlama karması elemanları, stratejik pazarlama , markalaşma, şikayet yönetimi, kültürel miras ve destinasyon pazarlaması konusunda bilgi ve yetkinliklerin sağlanması amaçlanmaktadır.
Bu ders kapsamında; turizm ve pazarlama konusunda temel kavramlar, tarihsel süreç içerisinde pazarlama anlayışının değişimi ve gelişimi, pazarlama çeşitleri, örneklerle turizmde pazarlama karması, turizm pazarlamasında stratejik yönetim ve markalaşma, turizmde teknoloji ve pazarlama ilişkisi, şikayet yönetimi, kültürel miras ve destinasyon pazarlaması konuları işlenecektir.
Slayt, sunum, vb.
Şehnaz Demirkol ve Diğerleri, Turizm Pazarlaması, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi 2022 İstanbul Şehnaz Demirkol ve Diğerleri, Değişen Pazar Dinamikleri Işığında Turizm Pazarlaması 9P-9C-9E Değişim Yayınevi, İstanbul. (2020) Şehnaz Demirkol ve Diğerleri, Turizmde Markalaşma , Değişim Yayınevi, İstanbul. (2016)