MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Kod HYAO2017
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. ERDEM ÖZKAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı müşteri odaklı pazarlama yaklaşımının temel ilke, yaklaşım ve uygulamalarına ilişkin bilgilerin öğrencilere aktarılmasıdır.

İçerik

Müşteri İlişkileri Yönetiminde amaç uzun dönemli müşteri ilişkileri kurmak ve karlılığı müşteri odaklı stratejiler ile sağlamaktır. Bu bağlamda müşteri ilişkileri yönetiminin temel konularının tartışıldığı bu derste, karlı müşterileri kazanma, elde tutma ve geliştirmeye ilişkin kavramlar üzerinde durulmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Kaynaklar

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024