Ders Adı | MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ | Kod | HYAO2017 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. ERDEM ÖZKAN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı müşteri odaklı pazarlama yaklaşımının temel ilke, yaklaşım ve uygulamalarına ilişkin bilgilerin öğrencilere aktarılmasıdır.
Müşteri İlişkileri Yönetiminde amaç uzun dönemli müşteri ilişkileri kurmak ve karlılığı müşteri odaklı stratejiler ile sağlamaktır. Bu bağlamda müşteri ilişkileri yönetiminin temel konularının tartışıldığı bu derste, karlı müşterileri kazanma, elde tutma ve geliştirmeye ilişkin kavramlar üzerinde durulmaktadır.
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu