Ders Adı | ADVANCED ISSUES IN CONSUMER BEHAVIOR | Kod | ISYO9009 |
Kredi | 3 | AKTS | 8 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ZEHRA BOZBAY |
Dersin Veriliş Türü | Örgün | ||
Dünya küresel anlamda birleştikçe, anlık iletişim, yeni teknolojiler, küresel finansal krizler ve sosyal ağ kavramının da ortaya çıkmasıyla, organizasyonlar tüketicilerle yeni ve inovatif bir iş yapma şekline bürünüyorlar. Tüketiciler gittikçe daha çok karşılıklı değer yaratma anlayışına önem verir hale geliyorlar. Bu ders kapsamında öğrenciler tüketim desenlerini ve tüketici davranışını anlamaya yönelik daha derin bir bakış açısı geliştirmeyi amaçlayacaklar ve sürekli değişen tüketici düzeninde hangi faktörlerin ve güdüleyicilerin nasıl rol oynadığını anlamaya çalışacaklar. Bu dersin temel amacı , gelişmiş tüketici davranışları ve çağdaş pazarlama uygulamalarında yer alan konulara eleştirel bir yaklaşım geliştirmektir.
Tüketici Davranışlarında İleri Konular dersi, öğrencilerin tüketici araştırmalarındaki güncel teorik ve metodolojik gelişmelere aşinalık kazanmalarını sağlayacaktır. Alandaki araştırmalara yol gösteren teorilere ve çerçevelere değinilecek olan ders, katılımcıların en güncel gelişmelere karşı derinlemesine ve kapsamlı bir bakış kazanmalarına yardımcı olacaktır.
Ders, sınıf içi tartışmalar, makale incelemeleri ve öğrenci sunumlarıyla işlenecektir.
Consumer Behavior (10th Edition): Michael R. Solomon Konulara ilişkin, ders başlangıcında belirlenecek makaleler