Ders Adı | PAZARLAMA TEORİLERİ | Kod | ISLI9626 |
Kredi | 3 | AKTS | 8 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. SÜPHAN NASIR |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu ders doktora ve lisansüstü öğrencilerine pazarlama disiplininde bilimsel araştırma yapma ve teori geliştirme sürecini tanıtmak için tasarlanmıştır.
Teori geliştirmenin yapı taşlarının öğrenilmesi ve pazarlama teorilerinin incelenmesi amaçlanmaktadır.
Her hafta ele alınacak konular ile ilgili okuma listesi öğrencilere verilecektir. Öğrenciler bu makaleleri inceleyecek, ilgili makaleleri analiz ederek rapor hazırlayacaklar ve bu makaleleri sınıfta tartışacaklardır.
Bhattacherjee, Anol, "Social Science Research: Principles, Methods, and Practices" (2012). Textbooks Collection. Book 3. http://scholarcommons.usf.edu/oa_textbooks/3