PAZARLAMA TEORİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA TEORİLERİ Kod ISLI9626
Kredi 3 AKTS 8
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. SÜPHAN NASIR
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu ders doktora ve lisansüstü öğrencilerine pazarlama disiplininde bilimsel araştırma yapma ve teori geliştirme sürecini tanıtmak için tasarlanmıştır.

İçerik

Teori geliştirmenin yapı taşlarının öğrenilmesi ve pazarlama teorilerinin incelenmesi amaçlanmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Her hafta ele alınacak konular ile ilgili okuma listesi öğrencilere verilecektir. Öğrenciler bu makaleleri inceleyecek, ilgili makaleleri analiz ederek rapor hazırlayacaklar ve bu makaleleri sınıfta tartışacaklardır.

Kaynaklar

Bhattacherjee, Anol, "Social Science Research: Principles, Methods, and Practices" (2012). Textbooks Collection. Book 3. http://scholarcommons.usf.edu/oa_textbooks/3

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024