| Ders Adı | MARKA YÖNETİMİ VE REKLAM | Kod | REKL7004 |
| Kredi | 3 | AKTS | 7 |
| Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
| Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
| Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN |
| Dersin Veriliş Türü | Örgün | ||
Markanın nasıl oluştuğunun öğrenilmesi, marka değerinin nasıl korunacağının incelenmesi, Marka iletişimi stratejilerinin ele alınması ve Reklamın marka değerine yaptığı katkıların değerlendirilmesi..
İletişim temelli marka yönetimi, Reklamın marka değeri oluşumunda stratejik değeri
Anlatım, sunum
Marka yönetimi ve Reklam ile ilgili temel kaynaklar (Reklam Yönetimi, Prof. Dr. Abdullah Özkan / Stratejik Marka Yönetimi, Prof. Dr. Uğur Batı)