MARKA YÖNETİMİ VE REKLAM

İzlence Formu

Ders Adı MARKA YÖNETİMİ VE REKLAM Kod REKL7004
Kredi 3 AKTS 7
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ABDULLAH ÖZKAN
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Markanın nasıl oluştuğunun öğrenilmesi, marka değerinin nasıl korunacağının incelenmesi, Marka iletişimi stratejilerinin ele alınması ve Reklamın marka değerine yaptığı katkıların değerlendirilmesi..

İçerik

İletişim temelli marka yönetimi, Reklamın marka değeri oluşumunda stratejik değeri

Öğretim Yöntemleri

Anlatım, sunum

Kaynaklar

Marka yönetimi ve Reklam ile ilgili temel kaynaklar (Reklam Yönetimi, Prof. Dr. Abdullah Özkan / Stratejik Marka Yönetimi, Prof. Dr. Uğur Batı)

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2025