PAZARLAMA TEORİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA TEORİLERİ Kod YSTR9017
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. EMRAH CENGİZ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrencilerin Pazarlama Teorisi konusunda bilgi edinmesi.

İçerik

Pazarlama Bilimine genel bir bakış ile teorilerinin geçirdiği değişimi ve bu değişim sürecinde etkili olan düşünce yapılarının akademik bir perspektif ile uygulamalarla birlikte incelenmesi. Pazarlama düşüncesinin gelişimine temel olan makalelerin de bu perspektifle incelenmesi.

Öğretim Yöntemleri

Konferans

Kaynaklar

Konu ile ilgili tüm akademik kitap, bildiri, makale ve diğer yayınlar.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024