Ders Adı | PAZARLAMA YÖNETİMİ | Kod | AUTL2010 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ABDULLAH OKUMUŞ |
Dersin Veriliş Türü | Uzaktan | ||
Bu dersle öğrencilere pazarlama yönetiminin temel kavramlarının tanıtılması, ileride atılacakları iş hayatında karşılaşabilecekleri problemleri irdeleyip tartışmalarının ve analitik yaklaşımla çözümler önermelerinin sağlanması hedeflenmektedir
Temel pazarlama kavramları ve bu kavramların ilişkisini incelemektir.
Konular ders anlatımı, sınıf içi tartışmalar ve sunumlar şeklinde işlenecektir. Pazarlama ilkeleri, uygulamaları ve sorunlarına yönelik konular vaka yöntemi kullanılarak tartışılacaktır.
• Remzi Altunışık - Şuayıp Özdemir - Ömer Torlak, Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Beta Yayınevi • Ahmet Hamdi İslamoğlu, Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınevi • Phillip Kotler and Kevin L. Keller, Marketing Management, Pearson-Prentice Hall, Inc.