DİJİTAL PAZARLAMA

İzlence Formu

Ders Adı DİJİTAL PAZARLAMA Kod PZLM7077
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi NİL ENGİZEK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Dersin amacı; öğrencilerde, pazardaki ve teknolojideki gelişmelere uygun olarak pazarlama anlayışının yerleşmesini sağlamak, e-ticaret ve dijital pazarlama kavramlarını günümüzdeki uygulamaları ile tanıtmaktır.

İçerik

E-ticaret ve e-pazarlama kavramlarını günümüzdeki uygulamaları

Öğretim Yöntemleri

Kitap, sunumlar, vakalar, makaleler

Kaynaklar

• İbrahim KIRCOVA, İnternette Pazarlama, Beta Basım Yayım Dağıtım, 2012. • John O’Connor, Eamonn Galvin and Martin Evans, Electronic Marketing: Theory and Practice for the Twenty First Century, , Prentice Hall. • Strauss, Judy & Frost, Raymond (2014). E-Marketing. 7th ed. UK: Pearson EducationInc • Şule ÖZMEN, Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu: E-Ticaret, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2013.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2025