Ders Adı | Denizcilik İşletmelerinde Hizmet Yönetimi | Kod | DIPY7094 |
Kredi | 3 | AKTS | 8 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ERTUĞRUL TARCAN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Denizcilik işletmelerinde insan, yer, süreç ve teknolojiyi uyumlaştırarak hizmet üretimi için gerekli altyapıyı ve bilgiyi öğrenciye kazandırmak.
Hizmet yönetimi, denizcilik işletmeleri tarafından verilen hizmetlerin tanımlanması, müşteri tatmini, pazarlama karması, bilgi teknolojisi, bilgi yönetimi, toplam kalite yönetimi, pazarlama karmasının (7p) denizcilik hizmetlerine uyarlanması, sektör uygulamaları.
(X) Sözel Anlatım (X) Örnek Olay (X) Tartışma (X) Problem Çözme
Tarcan, E., Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü, İst. Üni. Yayın No: 4288, İ.Ü. Basımevi Müdürlüğü, İstanbul.