Denizcilik İşletmelerinde Hizmet Yönetimi

İzlence Formu

Ders Adı Denizcilik İşletmelerinde Hizmet Yönetimi Kod DIPY7094
Kredi 3 AKTS 8
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ERTUĞRUL TARCAN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Denizcilik işletmelerinde insan, yer, süreç ve teknolojiyi uyumlaştırarak hizmet üretimi için gerekli altyapıyı ve bilgiyi öğrenciye kazandırmak.

İçerik

Hizmet yönetimi, denizcilik işletmeleri tarafından verilen hizmetlerin tanımlanması, müşteri tatmini, pazarlama karması, bilgi teknolojisi, bilgi yönetimi, toplam kalite yönetimi, pazarlama karmasının (7p) denizcilik hizmetlerine uyarlanması, sektör uygulamaları.

Öğretim Yöntemleri

(X) Sözel Anlatım (X) Örnek Olay (X) Tartışma (X) Problem Çözme

Kaynaklar

Tarcan, E., Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü, İst. Üni. Yayın No: 4288, İ.Ü. Basımevi Müdürlüğü, İstanbul.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024