Ders Adı | İNTERNET VE MOBİL PAZARLAMA | Kod | YMIY7020 |
Kredi | 3 | AKTS | 7 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. BETÜL ÖNAY DOĞAN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Dersin amacı; mobil ortamda gerçekleşen pazarlama uygulamalarının öğretilmesidir.
Mobil pazarlama; organizasyonlara herhangi bir mobil cihaz veya ağ aracılığı ile hedef kitleleri ile interaktif ve onların ilgi alanlarına uygun bir şekilde iletişim ve bağlılık kurabilme imkanı veren uygulamalar kümesidir. Bu uygulamalar kümesi tanımı içinde aktiviteler, kurumlar, süreçler, sektör oyuncuları, standartlar, reklam ve medya, promosyon, ilişki yönetimi, CRM, müşteri hizmetleri, sadakat, sosyal pazarlama ve pazarlama her türlü yeni biçimlerini kapsamaktadır. Ders kapsamında; müşteri ile bağ kurma kavramı başka bir değişle ilişki başlatma, müşteri kazanma, aktivite oluşturma, sosyal etkileşim oluşturma kavramları ele alınacaktır.
Sunum, anlatım
Jeanne Hopkins, Jamine Turner, MOBİL PAZARLAMA HAKKINDA HERŞEY, Optimist Yayın Dağıtım: 2013