Ders Adı | SPORDA MARKA YÖNETİMİ | Kod | SPOR8002 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. SELÇUK BORA ÇAVUŞOĞLU |
Dersin Veriliş Türü | Örgün | ||
Dersin amacı, spor pazarlamasında ürüne değer katan marka kavramı ve marka ile ilişkili kavramların açıklanarak, başarılı markaların nasıl yönetildiğinin ele alınması ve bu konuların teorik ve uygulamalı olarak öğrencilere aktarılmasıdır.
Bu dersin içeriği, markanın tanımı, isminin seçimi ve marka konumlandırması, marka imajı, marka kişiliği, marka sadakati, marka bilinirliliği, marka değeri ve ölçümü, marka stratejilerinin oluşturulması ve uygulanmasının örnekler yardımıyla açıklanmasıdır.
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu