Ders Adı | HİZMET PAZARLAMASI | Kod | TZYO8033 |
Kredi | 3 | AKTS | 6 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. OYLUM ALTUNA |
Dersin Veriliş Türü | |||
“Hizmet Pazarlaması” dersinin amacı, ekonomi içindeki payı giderek artmakta olan hizmet sektörüne ve hizmet pazarlamasına ilişkin temel bilgilerin aktarılmasıdır. Hizmet pazarlamasının klasik pazarlamadan farklılıklarına değinildikten sonra, hizmetlerin ortak özellikleri, hizmet sınıflandırılması, hizmet pazarlaması gibi kavramların anlatılması planlanmaktadır.
Ülke ekonomisi ve global ekonomide oldukça önemli yere sahip olan hizmetlerin pazarlanması stratejilerinin incelenmesi
Konferans ders anlatımı, ödev, proje, vize ve final sınavı ve sunum
Sevgi Ayşe Öztürk (2011). Hizmet Pazarlaması, Ekin Kitabevi David L. Kurtz, Kenneth E. Clow (1998). Services Marketing, John Wiley & Sons Publication. Hamdi İslamoğlu, Burcu Candan, Şenol Hacıefendioğlu ve Kenan Aydın (2011). Hizmet Pazarlaması, Beta Yayınları, 2. Baskı. Cristopher Lovelock, Jochen Wirtz ve Patricia Chew (2009). Essentials of Services Marketing, Prentice Hall.