HİZMET PAZARLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı HİZMET PAZARLAMASI Kod TZYO8033
Kredi 3 AKTS 6
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. OYLUM ALTUNA
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

“Hizmet Pazarlaması” dersinin amacı, ekonomi içindeki payı giderek artmakta olan hizmet sektörüne ve hizmet pazarlamasına ilişkin temel bilgilerin aktarılmasıdır. Hizmet pazarlamasının klasik pazarlamadan farklılıklarına değinildikten sonra, hizmetlerin ortak özellikleri, hizmet sınıflandırılması, hizmet pazarlaması gibi kavramların anlatılması planlanmaktadır.

İçerik

Ülke ekonomisi ve global ekonomide oldukça önemli yere sahip olan hizmetlerin pazarlanması stratejilerinin incelenmesi

Öğretim Yöntemleri

Konferans ders anlatımı, ödev, proje, vize ve final sınavı ve sunum

Kaynaklar

 Sevgi Ayşe Öztürk (2011). Hizmet Pazarlaması, Ekin Kitabevi  David L. Kurtz, Kenneth E. Clow (1998). Services Marketing, John Wiley & Sons Publication.  Hamdi İslamoğlu, Burcu Candan, Şenol Hacıefendioğlu ve Kenan Aydın (2011). Hizmet Pazarlaması, Beta Yayınları, 2. Baskı.  Cristopher Lovelock, Jochen Wirtz ve Patricia Chew (2009). Essentials of Services Marketing, Prentice Hall.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024