MEDYA PLANLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı MEDYA PLANLAMASI Kod HAIT4250
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. NİLÜFER FATMA GÖKSU
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Öğrencilerin medya planlaması ve medya bütçesi yönetiminde bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır.

İçerik

Öğrenciye medya izleyicilerinin ve kampanya hedef kitlelerinin tanımlanması, ölçülmesi ve sunulması süreçlerinde varolan ileri ve yeni teknolojileri ve medya planlama modelleri hakkında bilgi verilecektir.

Öğretim Yöntemleri

"Araştırma, İnceleme, Tartışma, Sunuş (1.Kişisel Araştırma, 2.Grup Araştırması)"

Kaynaklar

Gülbuğ Erol, Reklam ve Medya Planlaması

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024