Ders Adı | MEDYA PLANLAMASI | Kod | HAIT4250 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. NİLÜFER FATMA GÖKSU |
Dersin Veriliş Türü | |||
Öğrencilerin medya planlaması ve medya bütçesi yönetiminde bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır.
Öğrenciye medya izleyicilerinin ve kampanya hedef kitlelerinin tanımlanması, ölçülmesi ve sunulması süreçlerinde varolan ileri ve yeni teknolojileri ve medya planlama modelleri hakkında bilgi verilecektir.
"Araştırma, İnceleme, Tartışma, Sunuş (1.Kişisel Araştırma, 2.Grup Araştırması)"
Gülbuğ Erol, Reklam ve Medya Planlaması