Ders Adı | PAZARLAMA STRATEJİLERİ | Kod | ISAO4050 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ZEHRA BOZBAY |
Dersin Veriliş Türü | |||
Pazarlama yöneticisinin karşılaşabileceği problemleri tartışarak farklı sorunların çözümüne ilişkin yönetimsel bakış açısı ve analitik düşünce becerisi kazandırmak
Ders kapsamı içinde pazar, ürün, rekabet, çevre gibi analizlerin stratejik bir perspektiften Ele alınarak incelenmesine çalışılacak ve portföy yönetimi üzerinde durulacaktır. Ayrıca ders kapsamı içinde pazarlama alanında alınan stratejik kararların, yapılan analizlerin işletme içinde diğer birimlerle olan ilişkilerine de değinilecektir.
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu