Ders Adı | PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI | Kod | ISAO3040 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. BAHAR YAŞİN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu ders, pazarlama araştırmalarının metodolojik temellerini ve pazarlama araştırmalarında kullanılan farklı araştırma yöntem ve analizlerini öğrencilere uygulamalı bir şekilde aktararak öğrencilerin mevcut bilgileri analize dayalı olarak kullanmasını sağlamakta ve program yeterliliklerinden kavram ve düşüneleri inceleyebilmek, verileri yorumlayabilmek ve çözüm önerileri geliştirebilmek yeterliliklerine önemli seviyede katkı sağlamaktadır. Ek olarak araştırmanın işletmenin her aşamasında ve fonksiyonunda gerekli olduğu bilincini aktararak edindiği bilgi ve becerileri bu bakış açısıyla değerlendirilmesini sağlamakta ve buna yönelik öneriler geliştirebilmesinin önünü açmaktadır.
Bu ders kapsamı çerçevesinde öğrencilere pazarlama araştırmalarının metodolojik temellerini göstermek ve pazarlama araştırmalarında kullanılan farklı araştırma yöntem ve analizlerini öğrencilerle uygulamalı bir şekilde çalışmaktır.
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu