Ders Adı | PAZARLAMA STRATEJİLERİ | Kod | ISAO4050 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ABDULLAH OKUMUŞ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Pazarlama yöneticisinin karşılaşabileceği sorunları tartışarak farklı sorunların çözümüne ilişkin yönetsel bir bakış açısı ve analitik düşünme becerisi kazanmak.
Ders kapsamında pazar, ürün, rekabet ve çevre gibi analizler stratejik bir bakış açısıyla incelenecek ve portföy yönetimine ağırlık verilecektir. Ayrıca ders kapsamında pazarlama alanında alınan stratejik kararlar ile işletme içindeki diğer birimlerle yapılan analizler arasındaki ilişkiler tartışılacaktır.
Ders videoları, ders notları ve sunumlar
Ders notları ve ders sunumu