PAZARLAMA STRATEJİLERİ

İzlence Formu

Ders Adı PAZARLAMA STRATEJİLERİ Kod ISAO4050
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. ABDULLAH OKUMUŞ
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Pazarlama yöneticisinin karşılaşabileceği sorunları tartışarak farklı sorunların çözümüne ilişkin yönetsel bir bakış açısı ve analitik düşünme becerisi kazanmak.

İçerik

Ders kapsamında pazar, ürün, rekabet ve çevre gibi analizler stratejik bir bakış açısıyla incelenecek ve portföy yönetimine ağırlık verilecektir. Ayrıca ders kapsamında pazarlama alanında alınan stratejik kararlar ile işletme içindeki diğer birimlerle yapılan analizler arasındaki ilişkiler tartışılacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Ders videoları, ders notları ve sunumlar

Kaynaklar

Ders notları ve ders sunumu

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024