REKLAM YÖNETİMİ

İzlence Formu

Ders Adı REKLAM YÖNETİMİ Kod ISAO4047
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Zorunlu Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Prof. Dr. AHMET KEMAL ŞEKERKAYA
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Reklam ve reklamcılık ilkeleri konusunda analitik düşünebilme ve stratejik karar verebilme yeteneği kazandırmak.

İçerik

Pazarlama içerisindeki tutundurmanın yeri, tutundurma bileşenleri, tutundurma stratejileri, reklam ve türleri, reklam strateji ve uygulamaları, marka değeri ve kişilikleri, algı yönetimi, algı haritaları, medya planlama ve medya bütçesi tasarımı ve medya türleri (billboard, dergi, internet), reklam klip örnekleri, güncel uygulamalar şeklindedir.

Öğretim Yöntemleri

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Kaynaklar

e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024