Ders Adı | PAZARLAMA İLKELERİ | Kod | ISAO2013 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Prof. Dr. ABDULLAH OKUMUŞ |
Dersin Veriliş Türü | |||
- Pazarlamaya ilişkin temel konuları, kavramları ve terminolojiyi anlamak. - Pazarlamanın işletme içerisindeki yerini ve diğer uygulama alanlarını anlamak. - Pazarlamada yeni trendler ve iş modelleri hakkında temel düzeyde bilgi sahibi olmak - Gündelik olayları pazarlama bakış açısıyla ele alabilmek
Pazarlama ilkeleri dersi kapsamında pazarlamanın ne olduğu, gelişimi, pazar kavramı, tüketici ve endüstriyel alıcı davranışları, müşterilerle ilişkilerin geliştirilmesi, pazarlamada çevresel unsurların önemi, rekabet üstünlüğü oluşturma, pazarlamada stratejik araçlar, pazarlamada bilgi ve araştırmanın önemi, internet gibi gelişen kanallarda pazarlamanın gelişimi ve pazarlamada sürdürülebilirlik konuları üzerinde durulacaktır.
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu
e-Ders Kitabı, e-Ders Sunumu, Ders Videosu