Ders Adı | SİYASAL PAZARLAMA | Kod | KYAO4067 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi İRFAN AKYÜZ |
Dersin Veriliş Türü | |||
Siyasal Pazarlama hakkında bilgi vermek.
Siyasal pazarlama kavrami, sosyal bilimlerin diger dallari ile kesisimleri ve tarihsel gelisim sureci paralelinde ele alinarak; dersi alacak olan ogrencilerin cok disiplinli bakis acisini izlemeyi ogrenmesi ve gelistirmesi amaclanmaktadir. Bu amac dahilinde, secmen davranisinin incelenmesinden partilerin pazarlama arac ve tekniklerini kullanimina degin genis bir yelpazede, ulusal ve uluslararasi literaturden orneklerle siyaset ve pazarlama disiplinlerinin katkilari ele alinmaktadir. ayrica konunun etik boyutu da incelenmektedir.
Konferans, Haftalık Ödevler, Dönem Projesi, Sunum
“Siyaset Pazarlaması: Toplam Kalite Yaklaşımı”, A.Hamdi İslamoğlu, Beta Basım Yayın, 2.Bası, İstanbul, 2002. “A theory of Political Choice Behavior”, Bruce I.Newman ve Jagdish N.Sheth, Prager, ABD, 1987. “Siyaset Bilimi”, Ahmet Taner Kışlalı, İmge Kitabevi, İstanbul, 2008. “Political Marketing: Theoretical and Strategic Foundations”, W.Cwalina, A.Falkowski ve Bruce I.Newman, ABD, 2011.