HİZMET PAZARLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı HİZMET PAZARLAMASI Kod ILTM4234
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Doç. Dr. HATİCE ANIL DEĞERMEN
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bu dersin amacı öğrencilerin hizmet pazarlaması ile ilgili temel kavramları ve fonksiyonları öğrenmelerini sağlayarak, hizmet sektöründe yer alan işletmelerin pazarlama ile ilgili kararlarında donanımlı olmalarını sağlamaktır.

İçerik

Hizmetlerin ve hizmet pazarlamasının ne olduğunu, özelliklerini, genişletilmiş pazarlama karması unsurlarını öğrenmek ve hizmet kalitesinin nasıl geliştirilebileceğini saptamak.

Öğretim Yöntemleri

Sunuş yöntemi, derse aktif olarak katılım ile öğrenme ve grup çalışması

Kaynaklar

Christopher Lovelock, Service Marketing: People, Technology, Strategy.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024