Ders Adı | HİZMET PAZARLAMASI | Kod | ILTM4234 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Doç. Dr. HATİCE ANIL DEĞERMEN |
Dersin Veriliş Türü | |||
Bu dersin amacı öğrencilerin hizmet pazarlaması ile ilgili temel kavramları ve fonksiyonları öğrenmelerini sağlayarak, hizmet sektöründe yer alan işletmelerin pazarlama ile ilgili kararlarında donanımlı olmalarını sağlamaktır.
Hizmetlerin ve hizmet pazarlamasının ne olduğunu, özelliklerini, genişletilmiş pazarlama karması unsurlarını öğrenmek ve hizmet kalitesinin nasıl geliştirilebileceğini saptamak.
Sunuş yöntemi, derse aktif olarak katılım ile öğrenme ve grup çalışması
Christopher Lovelock, Service Marketing: People, Technology, Strategy.