Ders Adı | FİYATLANDIRMA | Kod | TUIS4239 |
Kredi | 3 | AKTS | 5 |
Z/S | Seçmeli | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | Türkçe | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi SELEN ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Türü | |||
Fiyatlandırma dersinin amacı, fiyat kavramının pazarlama stratejileri içerisindeki yeri, fiyatlandırma süreci ve temel fiyatlandırma yöntemleri hakkında bilgilendirme sağlamaktır.
Fiyatlandırma dersi kapsamında, fiyat kavramının pazarlama stratejileri içerisindeki yeri ve önemi, fiyatlandırma süreci,temel fiyatlandırma yöntemleri ve fiyat ayarlama stratejileri güncel uygulamalar ile sektörel farklılıklara göre tartışılacaktır.
Konular ders anlatımı, sınıf içi tartışmalar ve vak’a tartışmaları şeklinde işlenecektir.
• Thomas Nagle; John Hogan; Joseph Zale, Strategy and Tactics of Pricing, The: Pearson New International 5th Edition, 2014. • Robert M. Schindler, Pricing Strategies: A Marketing Approach, SAGE Publications, Inc, 2012.