FİYATLANDIRMA

İzlence Formu

Ders Adı FİYATLANDIRMA Kod TUIS4239
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi SELEN ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Fiyatlandırma dersinin amacı, fiyat kavramının pazarlama stratejileri içerisindeki yeri, fiyatlandırma süreci ve temel fiyatlandırma yöntemleri hakkında bilgilendirme sağlamaktır.

İçerik

Fiyatlandırma dersi kapsamında, fiyat kavramının pazarlama stratejileri içerisindeki yeri ve önemi, fiyatlandırma süreci,temel fiyatlandırma yöntemleri ve fiyat ayarlama stratejileri güncel uygulamalar ile sektörel farklılıklara göre tartışılacaktır.

Öğretim Yöntemleri

Konular ders anlatımı, sınıf içi tartışmalar ve vak’a tartışmaları şeklinde işlenecektir.

Kaynaklar

• Thomas Nagle; John Hogan; Joseph Zale, Strategy and Tactics of Pricing, The: Pearson New International 5th Edition, 2014. • Robert M. Schindler, Pricing Strategies: A Marketing Approach, SAGE Publications, Inc, 2012.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024