HİZMET PAZARLAMASI

İzlence Formu

Ders Adı HİZMET PAZARLAMASI Kod TUIS3183
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi SELEN ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bir ürün olarak hizmetlerin pazarlanmasına ilişkin konuların öğrenciye aktarılması amaçlanmaktadır.

İçerik

Hizmetlerin özellikleri, hizmet kalitesi, hizmet pazarlaması bileşenleri gibi konular ekseninde hizmet pazarlamasına ilişkin konular tartışılmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Ders anlatımı, vaka tartışmaları, sunum şeklindedir.

Kaynaklar

- Koç, E. (2016). Hizmet Pazarlaması ve Yönetimi: global ve yerel yaklaşım. İstanbul: Seçkin Yayıncılık. - İslamoğlu, A. H., Candan, B., Hacıefendioğlu, Ş., & Aydın, K. (2006). Hizmet Pazarlaması. Baskı, Beta Yayınları, İstanbul. - Wirtz, J., & Lovelock, C. (2011). Services marketing: people, technology, strategy. Seventh Ed. Pearson.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024