INTERNATIONAL MARKETING

İzlence Formu

Ders Adı INTERNATIONAL MARKETING Kod INIS4856
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili Türkçe Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi DİREN BULUT
Dersin Veriliş Türü Örgün

Dersin Amacı

Uluslararası pazarlamanın temel tanım ve yaklaşımları, uluslararası çevre ve uluslararası pazarlama stratejileri konuları işlenecektir.

İçerik

Uluslararası pazarlamanın temel tanım ve yaklaşımları, uluslararası çevre ve uluslararası pazarlama stratejileri konuları işlenecektir.

Öğretim Yöntemleri

Konular ders anlatımı, sınıf içi tartışmalar ve sunumlar şeklinde işlenecektir. Uluslararası Pazarlama ilkeleri, uygulamaları ve sorunlarına yönelik konular vaka yöntemi kullanılarak tartışılacaktır.

Kaynaklar

Shaw, J., & Onkvisit, S. (2008). International marketing: strategy and theory. Routledge.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024