Ders Adı | RESEARCH METHODOLOGY | Kod | INIS3904 |
Kredi | 3 | AKTS | 4 |
Z/S | Zorunlu | Teorik Saat | 3 |
Uygulama Saat | 0 | Lab Saat | 0 |
Ders Dili | İngilizce | Dersi Veren | Dr. Ögr. Üyesi DİREN BULUT |
Dersin Veriliş Türü | |||
Araştırma Yöntemleri dersinin temel amacı, pazarlama konusunda herhangi bir problemin belirlenmesi ve belirlenen bu problemin çözülmesi amacına yönelik bilgilerin toplanması, analiz edilmesi, yorumlanması ve problemin çözümü ile ilgili gerekli önerilerde bulunulabilmesini sağlamaktır.
Bu ders İşletme Fakültesi öğrencilerine araştırma ve araştırma planlamasına ilişkin kavramları açıklamayı hedeflemektedir.
Uzaktan Eğitim
-Mahir Nakip, “Pazarlama Araştırmaları: Teknikler ve (SPSS Destekli) Uygulamalar, Seçkin Yayıncılık -Kemal Kurtuluş, “Araştırma Yöntemleri”, Türkmen Kitabevi -Şeref Kalaycı, SPSS Uygulamalı Çok Değişkenli İstatistik Teknikleri, Asil Yayın. -Jill Collis ve Roger Hussey, “Business Research: A Practical Guide for Undergraduate and Postgraduate Students” -Hair, Joseph F., Rolph E. Anderson, Ronald L.Tatham ve William C. Black, “Multivariate Data Analysis”, Prentice Hall International Inc.