SERVICES MARKETING

İzlence Formu

Ders Adı SERVICES MARKETING Kod INIS4822
Kredi 3 AKTS 5
Z/S Seçmeli Teorik Saat 3
Uygulama Saat 0 Lab Saat 0
Ders Dili İngilizce Dersi Veren Dr. Ögr. Üyesi SELEN ÖZTÜRK
Dersin Veriliş Türü

Dersin Amacı

Bir ürün olarak hizmetlerin pazarlanmasına ilişkin konuların öğrenciye aktarılması amaçlanmaktadır.

İçerik

Hizmetlerin özellikleri, hizmet kalitesi, hizmet pazarlaması bileşenleri gibi konular ekseninde hizmet pazarlamasına ilişkin konular tartışılmaktadır.

Öğretim Yöntemleri

Ders anlatımı, vaka tartışmaları, sunum şeklindedir.

Kaynaklar

Wirtz, J., & Lovelock, C. (2011). Services marketing: people, technology, strategy. Seventh Ed. Pearson.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024